Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΡΝΟ -Η σύζυγος ήταν ΑΧΟΡΤΑΓΗ(full movie)

2:00 μ.μ.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ GANG BANG

Ξεκωλιαρα σε παρτουζα απο μουνι και κωλο

Θεικοι διαλογοι.επιτελους αναβιωνει ο παλιος καλος ελληνικος κινηματογραφος
Η σύζυγος ήταν ΑΧΟΡΤΑΓΗ : Σκηνοθέτης Χνούδης Κατηγορία Ελληνικές Εταιρεία Παραγωγής V productions Έτος κυκλοφορίας 2008 Παίζουν (γυναίκες) Τζέσικα Παίζουν (άντρες) Aρίων, Προκόπης, Αχιλλέας, Αλέξανδρος "Λένε ότι η Θεσσαλονίκη είναι ερωτική πόλη. Τελικά αυτό είναι αλήθεια. Το ζευγάρι της ιστορίας μας είναι γεμάτο ερωτισμό και φαντασιώσεις. Ο σύζυγος έκανε το "μοιραίο" λάθος να απατήσει την γυναίκα του και αυτή τον πλήρωσε με το ίδιο νόμισμα! Τρεις επιβήτορες ανέλαβαν να την παρηγορήσουν και η μόνη επιλογή του άνδρα ήταν, τελικά, να συμμετέχει και αυτός. Ένα ρητό στη Θεσσαλονίκη λέει...: Αν δεν μπορείς να αποφύγεις το πήδημα καλύτερα να το απολαύσεις... Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ!!!
ΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
 

παρτούζα με τη γυναίκα μου, τρομερη καυλα , η γυναικα μου γαμιεται, Η παρτούζα της γυναίκας μου, Πρώτη μας παρτούζα, Ερωτικές ιστορίες, proti mas partoyza, Ο σύζυγος και η σύζυγος παρτούζα , για τα γενέθλια της μια παρτούζα, gunaika partouza, Παρτούζα με την φίλη μου , "Η παρτούζα με τον άνδρα μου, Ανταλλαγή συζύγων, swingers party, φιλική παρτούζα, Δυο Ισπανίδες Bi γαμιόλες, ετοιμάζονται για παρτούζα, Παρτούζα με τον κουμπάρο , partouza koumparo, Η γυναικα μου στην πρωτη της παρτουζα


Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

© 2013 DON'T LEAVE ME(stokololemene). All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top