Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

ΔΕΝ ΘΑ ΣΠΑΤΑΛΗΣΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΟΥ ΘΑ ΣΕ ΧΥΣΩ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ

7:39 π.μ.

ΤΟ ΤΣΟΥΛΑΚΙ ΚΑΝΕΙ ΒΟΥΤΙΑ ΣΤΗ ΠΟΥΤΣΑ

Καλο τσιμπουκι το 18χρονο με τα χυσια στο στομα

ΔΕΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
 

Η βίζιτα ήταν η θεία μου , Ερωτικές ιστορίες, vizita theia, κατευθείαν στον κώλο, να την χύσω στη μούρη, χύνω ανώμαλο ζευγάρι, μου γέμιζε τη μούρη χύσια, να τη γαμήσω στο μπάνιο, της τον έχωσε στον κώλο , άρχισε να τη γαμάει, Μια αρπαχτή στο Βόλο, με χύσε στη μούρη, σεξουαλικη εμπιρια μου, εβγαλε την καποτα τον επεζε , αρχισα να χυνω στη μουρη της, μαλακίζεται γρήγορα, δέχτηκα τα πρώτα χύσια , Τραβούσε μαλακία , χύσε με, χύσε με…κωλόγερε, χύσε με στην μούρη, να χύσει απ' τον κώλο, τη γροθιά μου μέσα στον κώλο της , Ο ξαδελφος θα με ξεσκίζει πάντα , θα σε κάνω να χύνεις, να πονάς και να βογκάς, Χώστο μου αδελφέ, θα χύσω τη μούρη σου, Θα σε χύσω



Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

© 2013 DON'T LEAVE ME(stokololemene). All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top