Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Αρχισε πάλι να χαϊδεύει τα πόδια μου και τον κώλο μου

5:00 π.μ.

Γεια σας. Είμαι η Ματίνα και θα ήθελα να σας διηγηθώ την ιστορία μου.
Το καλοκαίρι πήγαμε διακοπές οικογενειακώς. Εγώ έμεινα σε δίκλινο με τον αδερφό μου. Ένα από τα βράδια, πέσαμε για ύπνο και ως συνήθως το καλοκαίρι φορούσα μόνο το κάτω εσώρουχο μου αλλά επειδή ήταν κι ο αδερφός μου σκεπάστηκα με σεντόνι. Κάποια στιγμή κι ενώ δεν με είχε πάρει ο ύπνος ακόμα, ένιωσα να με πλησιάζει…

Προφανώς νόμιζε ότι είχα κοιμηθεί. Συνέχισα να κάνω ότι κοιμάμαι για να δω τι θα κάνει. Αφού πλησίασε και βεβαιώθηκε ότι δεν κουνιέμαι σήκωσε σιγά - σιγά το σεντόνι για να κοιτάξει το σώμα μου.
Μετά από λίγο άρχισε να με ξεσκεπάζει με
προσοχή για να μη με ξυπνήσει. Με ξεσκέπασε και κάθισε να με κοιτάζει για λίγη ώρα που ήμουν ξαπλωμένη μπρούμυτα. Αφού είδε ότι δεν αντιδρούσα, πήρε κι άλλο θάρρος ενώ εγώ συνέχισα να κάνω ότι κοιμάμαι.
Άρχισε να με χαϊδεύει στον κώλο και στα πόδια απαλά. Στην αρχή ξαφνιάστηκα αλλά μετά άρχισε να μου αρέσει. Αφού με άγγιζε για ώρα άρχισε να προχωράει κι άλλο. Όπως ήμουν μπρούμυτα παραμέρισε το εσώρουχο μου για να μπορεί να δει το πιο απόκρυφο μέρος μου...
Συνέχισα να μην αντιδρώ. Τώρα αφού πλέον είχε υπέροχη θέα, άρχισε πάλι να χαϊδεύει τα πόδια μου και τον κώλο μου ενώ όταν άγγιζε τα μπούτια μου ανέβαινε όλο και πιο ψιλά.
Δεν κρύβω ότι είχα ανάψει πάρα πολύ και μάλλον αυτό φαινόταν πια αφού από κάτω είχα γίνει μούσκεμα! Το άγγιγμα του όλο και πλησίαζε πιο πολύ στο μουνάκι μου μέχρι που το ακούμπησε κι εγώ άθελα μου τινάχτηκα από το ξάφνιασμα.
Φοβήθηκε και σταμάτησε για λίγο ενώ εγώ γύρισα ανάσκελα κάνοντας ότι απλά στον ύπνο μου άλλαξα πλευρό. Αφού βεβαιώθηκε ότι και πάλι δεν κουνιόμουν ανέλαβε πλέον το στήθος μου.
Είχα ανάψει πάρα πολύ αλλά δεν ήθελα να ξέρει ότι καταλαβαίνω τι γίνεται. Χάιδευε τις ρώγες μου και ύστερα άρχισε να χαϊδεύει προσεκτικά και το μουνί μου. Ήμουν πλέον τόσο υγρή που άρχισα να βαριανασαίνω.
Επειδή όμως ο ερεθισμός μου είχε φτάσει σε επίπεδο που δεν μπορούσα να το ελέγξω αποφάσισα να το σταματήσω. Άνοιξα λίγο τα μάτια μου, τον κοίταξα και άλλαξα πλευρό.
Φοβήθηκε και δεν συνέχισε. Το αποτέλεσμα όμως ήταν να μην μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ από την κάψα ώσπου έφτασα στο σημείο να αυνανιστώ.
Δεν κρύβω ότι ακόμα το σκέφτομαι πολλές φορές τα βράδια και ανάβω.
http://www.sexystory.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
  1. H Αννούλα είχε μανία να τσιμπουκώνει πούτσους!
  2. Kάθεται κάτω και την χύνουμε όλοι
  3. Mου χώσε ένα δυνατό χαστούκι στα κωλομέρια

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

© 2013 DON'T LEAVE ME(stokololemene). All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top