Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2011

Σε μια φάση άρχισε το καυλί μου να κολυμπάει στο αίμα

2:01 μ.μ.

Γεια σας, λέγομαι Κώστας , είμαι απο Πελοπόννησο και είμαι 19 χρονών...Δε μπορώ να πω ότι είχα τις τρελές εμπειρίες με κοπέλες..Μια φορά έτυχε να γαμήσω και αυτή μια συμμαθήτρια μου την οποία όλη την κοροιδεύουν στο σχολείο, επειδή είναι λίγο χοντρούλα ε και δεν είναι και τόσο ελκυστική για τους άλλους.Βέβαια για μένα, απο τη στιγμή που ανακάλυψα πως πραγματικά είναι γυμνή, έχω αναθεωρήσει.

Εχθές, είχαμε απεργεία και κάναμε μόνο 3ις ώρες μάθημα...Το Πρωί , την πρώτη ώρα, πήγα στις τουαλέτες, έβγαλα έξω το κατακοκκινισμένο καυλί μου , αφού την έβλεπα στην τάξη και έλιωνα, και άρχιζα να το
κοπανάω δυνατά στον τοίχο μήπως και ηρεμίσω...Τελικά δεν πέτυχα τίποτα και έτσι κατέληξα και πάλι να φτύνω την πούτσα μου και να την παίζω όσο πιο δυνατά γρήγορα μπορούσα σκεπτόμενος πάντα τη Δέσποινα...Έπειτα γύρισα στη τάξη και κάθησα μαζί της...Με κοίταγε παράξενα ώντας ανασφαλής για τις προθέσεις μου, διότι όλοι την κορόιδευαν...Υπήρξα ειλικρινής μαζί της και της εξήγησα πως πρώτη φορά είχα νιώσει τόσο καύλα σε μια γυναίκα...Της ζήτησα να βρεθούμε μετα το σχολείο...Ώντας ταραγμένη μου είπε το "ναι" τραυλίζωντας...Κανονίσαμε να βρεθούμε στις τουαλέτες..Για να μη πολυλογώ, βρεθήκαμε στις τουαλέτες του σχολείου μετά το σχόλασμα...Την αγγάλιασα και της έδειξα πως μαζί μου θα είναι ασφαλής και εν συνεχεία δώσαμε το πρώτο μας φιλί..Άρχισα να τη φιλάω στο λαιμό και αυτή να μου τρίβει το καυλί απο το jean...Ήταν τόσο ωραίο και εθιστικό...Είχαμε φτιαχτεί τόσο πολύ που φώναζε απο την καύλα που την διακατείχε...Άρχισα να της βγάζω τα ρούχα...Την άφησα με το σουτιέν μόνο και εγώ έβγαλα μόνο το παντελόνι μου και πέταξα τη σκληροτράχηλη καυλάρα μου έξω..Της εξήγησα ότι δε πρέπει να φοβάται αυτο το παλαμάρι και της το παρομοίωσα ως ένα γλυφιτζούρι..Πάρτο της λέω...Βάλτο σεμνά στο στόμα σου και πιπίλα το όπως το μπιμπερό στην κούνια σου...Αρχισε να το ρουφάει..Σε μια στιγμή μπερδεύτικε και το κατάπιε..γκκ γκκ έκανε το λαρύγγι της...Και έφτυσε τα σάλια απέξω...Με είχε γεμίσει με στοματικό λιπαντικό απο τώρα και για 10 χρόνια...Αφότου λοιπόν την έχυσα στα γυαλιά, τις λέω...Βγάλτα μουνάρα μου...Τώρα θα σε σκίσω και δε χρειάζεται να βλέπεις πολλά πολλά ... Είμαι δεξιοτέχνης...Επαγγελματίας αθλητής τη διαβεβαίωσα και τη γύρισα στα 4...Χωρίς δεύτερη σκέψη, της το κάρφωσα δυνατά χωρίς να γνωρίζω ότι είναι παρθένα...Άρχισε να οδείρεται και να φωνάζει..Πέθαινε απο τον πόνο...Σε μια φάση άρχισε το καυλί μου να κολυμπάει στο αίμα...Το έβλεπα και τρελαινόμουν αλλα απο τη πολύ καύλα δε σταμάτησα να τη σκίζω...Της είχα κανει μια τρύπα στην υδρόγειο...Τόσο μεγάλη...Η ψωλή μου είναι 18 πόντους και χοντρή...Χωρίς να θέλω να φανώ ψωνάρα...Μετά για να είμαι ειλικρινής μπορώ να πω πως μετάνιωσα που όταν άρχισε να αιμοραγεί την έσκιζα ακόμη γιατί το καβλί μου έχει γίνει κόκκινο σαν ωμή μπριζόλα..Ακόμη να ξεβάψει....Όπως και να'χει την έχυσα στον κόλπο αφού δε μπορούσα να συγκρατηθώ απο τις καύλες...Ήταν υπέροχο ωστόσο έχω αμφιβολίες για το αν την έχω αφήσει έγκυο ή όχι...Θεέ μου .. Τι θα κάνω αν όντως είναι;;Πως θα μπορέσω να ανταπεξέλθω;;;Μακάρι να'ξερα...Δε μετανιώνω...
http://www.sexystory.gr

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
  1. Έκανα σχέση και έρωτα με την πεθερά μου.
  2. Έτριβε το πόδι της στα μπαλάκια μου
  3. Έχω βίτσιο με τη μάνα μου

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

© 2013 DON'T LEAVE ME(stokololemene). All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top