Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Τρία ποντίκια τα πίνουν και μαγκιζουν

11:00 μ.μ.


Λέει το πρώτο:
- Εγώ, λέει το πρώτο, κάθε πρωί, κάνω μια βόλτα στο σπίτι, ότι ποντικοφάρμακο βρω το μαζεύω και το πίνω με τον πρωινό καφέ!
- Εγώ, λέει το δεύτερο, κάθε πρωί πάω στην ποντικοπαγίδα, την απασφαλιζω, κάνω καμιά τριανταριά πουσαψ με την μπάρα και στο τέλος τρωω και το τυρί.
Το τρίτο τους κοιτάει όλο βαρεμάρα και τους λέει:
- Εγώ θα την κάνω, αρκετά μου τα πρήξατε, πάω σπίτι να γαμησω τη γάτα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
  1. Ο SUPERMAN
  2. Ο καλύτερος μου φίλος !
  3. Πουτανα...πουτανα

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

© 2013 DON'T LEAVE ME(stokololemene). All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top